Which “Awkward Runner” Are You?

Which “Awkward Runner” Are You?

 

 

If you had to choose one (forget that they are all guys), which “running style” are you?

 

Advertisement:

17 Comments

  1. Haha, thanks for that. I hope I’m none of those guys!

    Reply
  2. Ha ha! So funny that I’ve seen runners like that out there!! :).

    Reply
  3. Thanks for the laugh! In my mind, I’m none of those but others probably think I’m the geezer or the dandy. ;)

    The flightless wonder could also be called the zombie. hehehe!

    Reply
  4. This is one of my favorite videos. Mostly because of how much it makes my son laugh. I’m probably the geezer who thinks I’m looking like a cool runner haha!

    Reply
  5. That’s hilarious! I’ve noticed from pictures I tend to swing my arms in front of me, rather than side to side when I’m tired… looks pretty awkward.

    Reply
  6. Omg that was hysterical!! Haha Thanks so much for starting my day with a laugh! I hope Im none of those runners ;p

    Reply
  7. I am so happy you brought this back. The music just amped me up like crazy. I’ve always referred to myself as a flightless bird…but I hope I don’t look THAT flightless.

    Reply
  8. Lol! It’s been forever since I’ve seen this video…it makes me laugh every time! Sadly…I’ve seen runners like this! Hope I’m not one of them!!!

    Reply
  9. Funny to watch! I am closest to the T-1000. And I”m gonna download me the journey song.

    Reply
  10. this is hilarious! I am all of them combined hahaha! tooooooo goood!

    Reply
  11. Hahaha I love this! For any Friends fans, I would have to add the Phoebe to this list :)

    Reply
  12. This made me laugh. The only thing missing was the nipple chaffer-the guy running holding his (usually cotton)shirt off the moobs to keep them from bleeding.

    I’m the stiffy…sad but true.

    Reply
  13. Lol!!! Classic! I guess it would depend on how far the race is!! The end of a marathon I’m probably the last guy!!

    Reply
  14. I admit it! I’m the geezer!

    Reply
  15. That is so funny.. could watch it 100 times and still laugh. That first guy is hilarious! I would have to say that I am the stiffy… I’m getting old.

    Reply

Trackbacks/Pingbacks

  1. Speedwork at the Track (Video) | PavementRunner - [...] “Which Awkward Runner Are You?” — Click to view. [...]

Leave a Reply